lördag 5 juli 2008

shoppat loss

vilken galen vecka det har varit! det har blivit en del inköp till hemmet, mannen är väl inte så förtjust kanske men vad det piggar upp med lite nya kuddar i soffan och lite annat smått å gott.. köpte en ram på hemtex, jättesöt, den fick dock vara hel i ca 10 minuter efter hemkomst till följd av min vilda tvååring till son.. :-( han tyckte att mamma skulle köpa en ny i affären men jag förklarade att det inte går att köpa nytt hela tiden (måste försöka lära honom bättre shoppingvanor än hans mamma har.. eller sämre..) då tyckte han att vi skulle laga den så det lovade jag honom att vi skulle försöka med. tur man gillar "shabby"... :-) .dessutom dök det upp en bok som jag beställde åt mig själv i mors dags present eftersom min gulliga man hade missat den dagen (i år igen..) det var ju såklart "a piece of cake" med Leila, så nu ska det läggas på några kilon under semestern! kameran är ute på vift så några bilder blir det inte idag tyvärr. hej svejs!

Inga kommentarer: