tisdag 2 juni 2009

storm ute, kakor inne ;)


idag stormar det! big time!
efter många sköna varma dagar då vi knappt varit inomhus är det nästan lite mysigt att kura ihop sig och ta hand om sånt som fått vänta.
t.ex bloggen ;)
det finns så mycket att blogga om i trädgården men var ska man börja? och inget är ju riktigt färdigt..
under tiden så måste jag ju bara visa mina ljuvliga kakburkar som jag fyndade för ett tag sedan och mitt lilla skötebarn, mårbackan, som fått flytta in i hallen en stormig dag som denna!
snart kommer nog regnet!
hej, hopp!
/ninna.

2 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej! Underbara burkar det där! Passar så fint till kakor! Och mårbacka kan man aldrig få för många av !

Kram M

Noamaja sa...

Så söta burkar! Och Mårbackan! Min är bara en liten bebisplanta fortfarande. Trädgårdar skall väl inte bli färdiga? Bilder, bilder! *hi, hi*

Kram
A