torsdag 6 augusti 2009

sommaren kom tillbaka!!



jag trodde det hade blivit höst redan.
med sorg i hjärtat kändes det som den värmen som var i juni var den vi skulle få klara oss med denna sommar. men nu är den tillbaka, sommarklänningarna åker på igen och barnen blir åter igen insmorda med solskyddskräm. härliga sommarvärme, varför tog du en så lång paus??

vi hade förberett trädgården för semester och när vi äntligen skulle börja njuta av den kom regnet..
nu visar jag en försmak av hur räcket på framsidan blir vitt.
vi får väl se när jag hinner måla färdigt.. :)

det är SÅ mycket med butiken nu. BARA roliga saker! har i dagarna gjort mina tre första beställningar! ser med stor spänning fram emot att få packa upp dem, ser med ännu större spänning fram emot att få ställa ut dem i butiken. bara 1 månad kvar tills jag slår upp portarna till en något "ninnafierad" Tant Grön.. :)

följ bloggen om ni är intresserade av hur det går med butiken!
kram, ninna

3 kommentarer:

Noamaja sa...

Klart vi följer med spänning! Det låter så härligt roligt! Hur känns det med räcket *fniss* har du kommit över att det inte blev snyggt väderbitet;-) Fräscht blir det i alla fall!

Kram
A

Kerstin sa...

Åh, så spännande det är! Du ska se att det kommer att bli det bästa du gjort!!

Givetvis följer vi med spänning, precis som Noamaja skriver.

Varma kramar!

Unknown sa...

Tack för kommentaren, jag är lite romantisk av mig så jag vill också tro att det är gamla indiska naanbrödskavlar, hi,hi
Åhhh, vad det måste vara spännande för dig inför butiksöppningen.
Hoppas det går jättebra.
Kram