tisdag 2 februari 2010

webb-butik!


JA!
nu snart äntligen öppnar vi webb-butiken som vi* arbetat med i över 1 månad!!
mycket slit och mindre tid till annat har det blivit men vi* hoppas det kommer bli värt varenda liten stund vi suttit å knepat å knåpat med den
(*mestadels M faktiskt *fniss*)
jag tycker iaf att den blir riktigt fin, kanske för att jag är lite stolt oxå ;)
hos Tant Grön hittar ni produkter från bl.a.
danska Maileg, Engryogsif och Sebra
Kalikå
Oskar&ellen
Rubens Barn
mfl.
håll utkik!
välkomna!
ninna

2 kommentarer:

Noamaja sa...

Men åh, äntligen vännen *fniss*. Vad roligt, oj, vad vi skall shoppa, hihi. Egentligen är väl mina barn för gamla för en mobil men jag älskar de danska soldaterna. Måste nog köpa:-)

Stor kram duktiga du!
A

Hem och Harmoni Marie sa...

Va kul! Jag ska genast kika dit och även lägga upp en länk från min blogg.

Lycka till med allt, ni har varit superduktiga!
Kram Marie