söndag 18 april 2010


raraste M överaskade mig igår. jag kom hem till ett halvfärdigt projekt.
i över 1 år har jag sagt att det varit dags att måla hallen (trapphuset) vitt.
bara en strykning kvar sen är det klart!
vi har bott här i snart 7 år :O vad hände?? och då vi flyttade in skulle man ju ha kaffe latte helst överallt och det har jag hunnit tröttna på flera gånger och emellanåt tänkt att "det är okej"
för två år sedan tapetserade vi denna fond i trappan och den får vara kvar. det var perfekt med den mot den väggfärg vi hade innan men visst blir den ännu fräschare nu mot det vita??
ett lyft! :)
jag gillar mönstret, det påminner mig om något tapetmönster från barndomen..
den söta orkidén i köksfönstret blommar ej rikligt dock ofta med söta små blommor :)
hoppas ni oxå haft en trevlig helg!
kram, ninna

Inga kommentarer: