fredag 10 juni 2011

greengate och Danmark vs Sverige..











ljuvliga, ljuvliga greengate!!


nu med maileg, sebra, greengate och om några dagar barnkläder från Wheat känner jag att Danskarna regerar. eller.. det har jag vetat länge ;) så.. heja Danmark! och förresten så är vi inte så dumma här i sverige heller.. titta bara på de underbara pyjamasarna från


allt i butik nu i Kungälv!!

som jag by the way anser vara en ljuvlig stad med nordre älv, fästningen och kakdoften från kexfabriken. har jag inte riktigt insett skönheten förut trots att jag är uppvuxen och bor bara ett stenkast därifrån??



när det kommer till bloggen så blir jag inte klok på den.. försöker, försöker.

har ändrat på nästan allt men nej, den är knas :(

blogginspiration vill inte infinna sig i detta läget men jag försöker hålla ut..

ikväll har vi firat lite försiktigt försäljningsrekord i nya butiken hittills!!

känns roligt! :)


trevlig helg!

kram, ninna

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Åh, så mycket fina saker. Jag vill ha allt!

Jag har också haft stora problem med blogspot senaste tiden. Inlägg som försvinner, går inte att kommentera, går inte att ladda upp bilder... det blir tröttsamt till slut!

Life Of An Angel sa...

ja dansk design är inte helt fel! De kan de :D Norska Blafre gör fina saker till barnrummet också tycker jag :)