tisdag 27 december 2011

vänner



psst.. jag tror att någon blivit tight med nya kompisen..
de fann varann direkt!

julen hos oss har varit underbart lugn och skön! precis som jag hoppades!
en eländig förkylning har dock bidragit till att julmaten kanske inte smakade riktigt så mycket som den brukar och gravid tröttheten ökade drastiskt till någon slags ofrånkomligt komatillstånd ;) men med glada och lekande barn runt mig och en mysig filt i soffan samt en fantastiskt uppassande man har jag ingenting alls att klaga på :)

vill gärna höra om er jul. det är ju trots allt någon som tittar in här ibland ;)
nu går vi mot ljusare tider och jag tycker lite att det märks, tycker inte ni??

kram, ninna

1 kommentar:

Magdalena Daniel Forsling sa...

är så mysigt att få läsa din blogg ibland :-) i helgen har jag gått igenom massa gamla flyttkartonger och hittat gamla brev från dig. oxå mysigt :-) kram kram