torsdag 2 februari 2012

vecka 24..


..och det börjar bli svårt att knyta skorna ;)
har fått börja tänka på att äta oftare men mindre portioner..
det kickas och sparkas som aldrig förr..
tröttheten har blivit mindre, hungern större ;)

mysigaste tiden på en graviditet är nu
fortfarande tillräckligt liten kula för att den ska kännas "bekväm"
ändå tillräckligt stor för att känna sig riktigt gravid.
bebisen gör sig påmind hela tiden utan att fastna bakom revbenen eller försöka trycka sig ut genom mitt skinn...

ja, den mysigaste tiden är nu..

kram, ninna

3 kommentarer:

Noamaja sa...

Men här ÄR ju magen! Så fin! Jag går alldeles sällan in på bloggar nu för tiden, inte ens din... och fina nya rummet! Så underbart med kvällssolen (?) och hänggungan!

kram!

Lilla Majken sa...

Vad roligt att du hittade min blogg så jag kunde hitta hit. Läste att du driver Tant Grön, väldigt mysig butik och så mycket fint. Helt i min smak.

Ha en fin kväll. Kram Therese

Lilla Majken sa...

Hej igen! Såg precis din andra kommentar. Jag har varit i butiken på Skanstorget, tyvärr aldrig i Kungälv. Det får bli en tur till våren.

Ha det gott. Kram Therese