måndag 8 december 2008

vimplar


jag fick ett önskemål av My (som förövrigt har tagit de fina bilderna som jag gjorde canvastavlor av) att visa vimplarna som jag håller på att sy till pojkarnas rum. dom är inte klara men här ligger dom på hög.. det gick både bättre och snabbare än jag hade väntat mig -lite pill är det ju dock... :)
jag har valt att följa den ljusblå tråden i rummet (som ni oxå ska få se nån gång i januari har jag tänkt) men jag kan avslöja så mkt som att E sover i en båt (!!) Sandbergs ljusblå döskalletapet samt dessa vimplar kommer utgöra själva temat i rummet som ni säkert har förstått vad det är.. ;)
återkommer senare med lite julbilder...
kram, ninna.

5 kommentarer:

Marie sa...

Åh jag tycker bilderna i förra inlägget är jätte fina och gjorde sig jätte bra på tavellisten. Jag älskar bokstäverna från countrybymail så jag tror de skulle bli super snygga där..Fina färger du valt till vimplarna.

Kram Marie

Kerstin sa...

Hej kompis!

Tack för din kommentar häromdagen, det känns roligt at veta att man inspirerat någon annan med sina hemmabyggen-som-ibland-känns-som-något-man-gjort-i-slöjden-i-femte-klass. Vilket ju är jätttefint när det är gjort av en femteklassare men inte av en tant!

Nu förstår du så har jag utmanat dig, hoppas att du antar utmaningen!!!

Schyssta vimplar, by the way!

Kramar!

Forma om sa...

Fina vimplar! Jag har också fallit för vinpelfebern och gjorde vimplar till lillens ära nu när han snart fyller 1år. De hänger nu på väggen och mitt nästa blogginlägg ska handla om just vimplar :)

Ska bli roligt att se piratrummet!

Kram Susanne

kaos i ett vitt hus sa...

Sicka fina vimplar du har!!

Mvh Vi i huset nedanför

kaos i ett vitt hus sa...

haha, jaså¨jag glömde logga ut hos er.. då kanske jag får hålla ögonen öppna så ni inte går loss å skriver en massa tokiga inlägg och ändrar mina inställningar :)
tack för lånet av er dator!
kram.