tisdag 11 augusti 2009

kära mor..

en något mörk bild dessvärre men här får ni se en skymt av den riktigt, riktigt gamla skänken som aldrig blir riktigt färdig.. luckor och lådor har väntat i ett halvår men detta projekt har tagit knäcken på mig.. :D kan man bränna ut sig på ett skåp..?? jaja, ni får de resten då det blir klart!!



på fatet ser ni ett namnsmycke jag fick av min man i fjol, jättegulligt av honom *fniss* det var beställt av mig själv.. ;)


Tack för det fina porslin du låtit passera över i min ägo..
det är ljuvligt som dockporslin.
kan det vara för gulligt..?
jag vet inte hur många år det stått nerpackat i kartong i en mörk matkällare -till vems glädje? ;)
det är mor och fars första kaffeporslin -vilken tur, vilken tur jag har!! (som Charlies lillasyster Lola skulle sagt. :D)
jag tycker att det passar utmärkt att förvara mina smycken i,
det ena sköna förtar ju inte det andra -eller hur?!

psst.. angående butiken så har jag (redan) fått min första leverans!! det var som julafton när man var barn kan jag meddela, superfina produkter som det är en ära att få lov att sälja -dessutom fairtrade -I like!!
fattas bara att lyckas med varuredovisningen så dom får en värdig uppvisning!!
kram från en lycklig ninna

1 kommentar:

Noamaja sa...

Har inte hunnit kommentera! Underbart porslin och så ljuvligt till dina smycken! Vilka fina bilder du tagit!

Största kramen!
A