tisdag 6 oktober 2009

butiken


det har nu gått ett par veckor sedan Tant Grön öppnade i ny regi.
närmare bestämt 3 ;)
jag har (nästan) fått ihop hemsidan (nästan) på egen hand.
bilderna ville inte hänga med riktigt men jag hoppas att vi får ordning på det ikväll..
det kommer inte att vara en "traditionell" webb-shop men när jag får in fler bilder på mitt sortiment och om man hittar något man vill ha men inte har vägarna förbi Göteborg så skickar jag såklart varorna mot fraktkostnaden! det är bara att maila mig på butiksmailen (butik@tant-gron.se) om ni undrar över något eller vill beställa något!
besök gärna sidan redan nu!
välkomna!
/ninna.

9 kommentarer:

Noamaja sa...

Vad duktig du är som fått ihop det där själv!

Vilka fina bullar! Vill ha!

Kram bästa Ninna!
A

terras hantverk sa...

Va fint du får det!! Det ska bli kul att se det live, när det nu kan tänkas bli. Jag stickar på massor, men det går långsamt tyvärr. Har snart gjort ett helt paket. Kram

Forma om sa...

Jag är så imponerad av dig och din fina butik. Längtar efter fler foton och har redan spanat in en vara som jag undrar om man får fråga pris på och det är de fiiiina glasstrutarna i filt (ser det ut som) från ett tidigare inlägg. Man får ju börja tänka på julklappar snart :)

Kramar
Susanne

Mamma Mimmi sa...

Åh vad kul att jag hittade din blogg och info om din fina butik. Måste ta en titt in imorgon när vi ska på ljuvliga Bondens marknad. Kram från Mimmi

Unknown sa...

Tack snälla för lyckönskningarna, det känns så roligt och nervöst:-)
Du om någon vet hur det är att starta upp ngt nytt och eget.
Vad roligt om du kommer att ha webshop.
Hoppas det går bra för dig,
Stora Kramar

Therese sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
terras hantverk sa...

Det är klart du får göra reklam, men om du vill så kan jag försöka ta lite bättre bilder av det och skicka till dig. Jag försöker få till det imorgon förmiddag. Kram

terras hantverk sa...

nu finns det bilder att ta på min blogg. Du får ta vilka du vill så klart. kram

Floristmästarna sa...

Hej!
Var ju tvungen att kolla läget här! Jättefint, har faktiskt vart inne förut ser jag!
Tack för besöket i din fina butik idag! Roboten ska bli present till en liten pojke som blivit storebror, och då blir bilen till nyfödde lillebror!! Har redan berättat för vänner om vilka fina grejer du har fått in!
Lycka till!
Eva