lördag 11 juni 2011

lycka är..




jag blev så glad när jag lyckades få "tillbaka" min blogg igen att jag bestämde mig för att göra ett inlägg tillägnad all lycka man har omkring sig..

lycka för mig är...

*glada och trygga barn som är friska och äter, leker, busar, sover..

*en man som uppskattar mig trots att jag är den mest förvirrade kvinna på denna jord

*sommarkvällar. ljumma vindar, dofter..

*hänga tvätten utomhus

*springrundorna jag börjat ta

*få gå till ett roligt och inspirerande jobb

*ha förmånen att samtidigt kunna vara hemma en del med barnen

*en familj som står nära

*alla sköna vänner man får skratta (och gråta) med

*barnens far- och morföräldrar (våra föräldrar) som alltid finns till hands

*kaffet som startar dagen...

det finns mycket att vara lycklig över.. detta är en lista över ett fåtal av de saker jag kom att tänka på bara nu...

har du oxå en lycka-lista??

kram, ninna

Inga kommentarer: