onsdag 21 september 2011

höstinspiration


igår var vi på IKEA.
för att bestämma oss för hur vi ska inreda vårt "dressingroom"
jag tror vi fick lite ordning på hur vi vill ha det.. en kombination av IKEAs sortiment och hemmabygge ;)
man hittade ju såklart en del annat man blev lite sugen på men jag får nöja mig med att drömma..
hur fint skulle det inte vara med ett mörkgrått lite sobert sofföverdrag på Ektorp hörnisen som man så smått börjat tröttna på?
men 2500:- nej, det finns ju inte..
däremot bilderna på kottar, de charmiga, är mina redan och plafonderna en tanke till hallen men vi får se. den stickade pläden är en stor *vill ha* för mig men M tycker att jag ska nöta ut de plädar jag redan har.. morr.. ;)

nej, nu ska jag göra mig en kopp te och titta på bonde söker fru :)
***
kram, ninna

Inga kommentarer: