lördag 3 december 2011

nostalgi


tittade tillbaka på bilderna från förra året och känner att jag kanske jag använda mig av dem även i år för att finna julstämning.. ;) i kväll byter jag stolsöverdrag till dessa lite vintriga, senare än vanligt. och vi har pysslat ihop ett pepparkakshus. fint blev det! så härligt att låta barnen vara kreativa (även om mamma hade införskaffat vad hon kunde tänka sig att det skulle bli pyntat med ;) )

snart ska vi sätta oss i soffan jag och M och titta på kvällens avsnitt av "Så mycket bättre". I kväll visar de Lalehs dag. min favvo av de som är med i år. det ska bli riktigt mysigt!

kram, ninna

1 kommentar:

Julias vita drömmar sa...

Åååh, jaa, och du meeed :)
Grattis!
I juni är det dags för oss om allt går som det ska *peppar peppar och så peppar peppar igen*

Hoppas du mår bra, jag mår pest...

Kramar

Ps, vore skoj om du ville dela med dig lite av dina tankar med butik och bebis.