söndag 19 februari 2012

vårkänslor




efter en underbar ledig helg med sovmorgnar, långa frukostar, Ikea och Stoff & Stil besök samt ett trevligt kalas för pojkarnas kusin kände jag sådana vårkänslor idag och sån energi så jag har faktiskt inlett vårstädningen ;)
städet har liksom aldrig legat i fas sedan graviditetsvecka 4 :/

på Ikea sprang jag på ett fint och billigt påslakan som hamnade i köksfönstret efter strykning, minimalt sprättande och sågande av rundstav. tror det kan ha tagit en kvart innan den satt uppe. det är liksom sånt jag gillar. när det går undan! snabba resultat!
mattan köpte vi också, har varit utan i minst ett år så nu var jag sugen på ett lite mjukare intryck igen..

det är underbart att solen och ljuset börjar komma tillbaka och vårfåglarna sjunger, snön drippelidroppar och smälter. snart, snart är det vår!!!

kram, ninna

Inga kommentarer: