måndag 8 september 2008

försöker hitta min stil...

som ni ser, ni som varit inne hos mig tidigare, har jag ändrat utseende lite på bloggen. exprimenterar lite och vill gärna hitta "rätt känsla". just nu ser ni en av bilderna från mitt senaste inlägg bakom rubriken och färgen på inläggsrubriken är för tillfället mörkt grå. vad tycker ni? hur ska jag "profilera" mig? inspirationen att förändra och piffa kommer från Bea i beasbarnslikheter efter hennes incident med sin blogg.
hoppas ni vill hjälpa mig hitta rätta looken.
kram från en velig ninna.

2 kommentarer:

Beas sa...

:-) Trodde jag nästan skulle avskräcka till att göra något nytt i bloggen. :-D

Det ser jättebra ut med grått tycker jag. Har du den modell som kallas "Minima" nu, den tvåspaltiga?

Jag har "Minimia" trespaltig och jag fixar INTE att ändra titelbilden på den som jag kunde göra på den tvåspaltiga. *suck*

Kerstin sa...

Hej veliga Ninna! =D

Tycker att plättar i luften var en fin och enkel header! Man får nästan prova sig fram lite tills man hittar det som känns helrätt tycker jag...sen kan ju det ändra sig efter alldeles för kort tid... =)

Må så gott, kramkram!