torsdag 4 september 2008

pojkarnas bokstäver

färgen räckte. dom har fått sina namn. E är stolt! det känns bra i mammas hjärta när man ser sin son så glad! han visade pappa vilka som var hans bokstäver och vilka som var lillebrors. dom har inte fått sin rätta plats än, vet inte riktigt var dom ska få sitta men jag var bara tvungen att visa er så jag smög in på sonens rum när han precis slumrat in så sött. därav det gula ljuset (nattlampan). han har inte rört dom än, vet inte om han skäms för färg-hysset han gjorde igår eller om han helt enkelt börjar bli stor och förstår att vara rädd om det han tycker om?
kram ninna.

7 kommentarer:

Mamma Anka sa...

Men vad fint det blev!

Beas sa...

Ja, min blogg har verkligen blivit mer lik din! :-)


Har du försökt att ändra din titelbild något?

Jag har försökt, men det GÅR bara inte!

På min gatan i stan sa...

Men va fint!!! Jag har ett par sånna...men nu funderar jag på flera. Efter att du gjort så fint! :-)

Kram!

På min gatan i stan sa...

Men va fint!!! Jag har ett par sånna...men nu funderar jag på flera. Efter att du gjort så fint! :-)

Kram!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Det blev ju jätte fint med namnen, vackra pojknamn med! Ha en bra dag!Jenni

Beas sa...

:-)


Bokstäverna dina blev jättefina ju. Vad tyckte barnen?

Beas sa...

Jag har också tänkt att jag ska planera trädgården i vinter...och så har jag tänkt att jag ska lusläsa trädgårdsböcker etc. Men...å andra sidan, det tänkte jag förra vintern också, men med två små barn har man liksom en ursäkt också för att ta det lite easy - eller hur? :-Dq