fredag 18 juni 2010

fredag igen!

somriga muffinsformar från netto

rabarbermuffinsbak!

rabarbersaft ;)

utefika!

bästaste loppisfyndet! 6 assietter 6 spänn! :D

det är redan fredag igen och en härlig helg väntar!
visst, jag jobbar lördag men det är ju en kort och (förhoppningsvis) intensiv dag! :)

tänker tillbaka på förra helgens muffinsbak -då blev det rabarbermuffins med vaniljkräm, riktigt sommargodis!! och att få fika i solig trädgård gör det bara
så bra!!
jag har testat en ny design på bloggen, bra eller dåligt??
hoppas på sol i helgen!
kram, ninna

1 kommentar:

Malin - I min trädgård sa...

Vilka fina formar! Och supersmarriga mufins! Jag ahr aldrig testat att fylla med vaniljkräm, men det låter ju jättegott. Går kanske inte riktigt hand i hand med min viktnedgångsplan...

Hmmm... jag gillade nog layouten bättre innan. Fast egentligen gilalr jag den, men tycker att headern blev lite trist, med lite trist typsnitt.

Ha en härlig helg!
Kram M