lördag 5 juni 2010

tadaaa

rosorna från Mors Dag fick förlängt liv utan stjälkar

hittade en söt tvålflaska på netto idag. ljuvlig doft

hundkex. en av sommarens vackraste blomma. i bakgrunden skåpet vid matbordet.

tadaa, ser ni pallarna??
resten får ni se en annan dag..

det är inte ofta jag visar rumsbilder.
detta är vårt kök
jag är nog lite för blyg, det är alltid så mycket man inte hunnit med.
så många projekt man skulle vilja göra men som förmodligen aldrig kommer hinnas med.
men nu har jag bestämt mig.
jag visar det ändå ;)
passar på då det är nystädat iaf..
köket renoverade vi för snart 4 år sedan.
E var bebis.
det är lite slitet och använt men det gillar jag faktiskt.
det är bara en nackdel, det är litet.
sommaren är sannerligen här!!
njut mina vänner, njut!
/ninna

1 kommentar:

Noamaja sa...

Men åh så fint och mysigt kök ni har!!!!

Kram!
A