tisdag 19 oktober 2010

kuddar i fabriken

denna veckas tisdagstema i fabriken
är kuddar!
dessa älskade kuddar som kan göra hela skillnaden i ett rum.
det finns så många att välja mellan.
förr sydde jag bara kuddar själv, det fanns inget alternativ men nu finns inte tiden på samma sätt och dessutom så många snygga kuddar i butikerna!

jag hoppas ändå få sytt några egna till jul..

i höst har jag valt budgetkuddar som jag hittat.. två kuddar för under 100-lappen.
winga fyrar tyckte jag var lite coolt när man bor på västkusten ;)
tror den kostade 29 spänn.. :D

skulle jag få shoppa loss "helt galet"

så ligger ju denna på önskelistan från hm home.. även om de också kan räknas till budget så är plånboken väldigt tunn hos oss och önskelistan väääldigt lång för mig i höst.. M säger nej med besked då han tycker kuddar mest är till besvär då de ligger mer under och runt soffan än i pga våra små huliganer ;)
men jag säger att i nya sovrummet.. där hade de passat SÅ bra!vi får väl se om jag hamnar i nästa avsnitt av "lyxfällan".. ;)
önskar en fin vecka!

kram, ninna

Inga kommentarer: