tisdag 5 oktober 2010

tisdagstema v.40 fabriken



vi sparar lite på dekorationer i höst.
vi bor i ett byggkaos för tillfället.
men man vill ju gärna ha lite fint omkring sig och trots att vår soffa = barnens lekrum så får jag "låna" den ibland som E säger. "du kan få sitta i soffan idag mamma, men vi vill spara våran lek" typ så.. ;)
jag är kluven i val av lekhörna. visst är det underbart att de leker bra tillsammans och att fantasin flödar. att dessutom få ta del av dessa meningsväxlingar och att ha dem så nära är jättemysigt. men ibland känns det lite trist att vårt hem alltid är ett sådant "lekkaos"
och det dammar en del vill jag lova.
och sliter.
men så är det. tur man gillar det skavda, nötta brukar jag tänka.. :D
vackert väder idag!
ska se om jag kan få iväg lekkillarna till skogen nu en sväng!
tjing, tjong!
kram, ninna

1 kommentar:

Noamaja sa...

Yes! Så är du med i leken igen:-) Välkommen vännen! Så supergulligt med cyklamen i koppen! har man byggkaos får man unna sig sådana där små smycken;-)

Kram!