tisdag 8 februari 2011

handmade by me




i december fick jag nån slags kransdille.
såg en krans med underbar limonium (stavas?)
så jag ringde den lokala blomsteraffären och de var så gulliga och hjälpsamma å köpte hem det just för mig! dessutom fick jag tipset att blanda det med exempelvis eukalyptus och det nappade jag stenhårt på!
tanken var att det inte skulle bli en så julig krans utan en man kan ha framme närhelst man vill.
jag tycker minsann den blev fin..
och jag vågar knappt kika mer i fabriken för det finns så många fina pysseltips så jag blir alldeles mållös. har ju redan så många projekt på hög..
***
idag kom våren tillbaks!
vi åkte till fina My och lekte och fikade (ljuvliga nybakade semlor) och pratade.
det är så inspirerande att komma dit!
ljust, vackert, pastelligt och alldeles, alldeles uuunderbart ;)
kram, ninna

1 kommentar:

Noamaja sa...

Den är jättefin! <3

Den översta bilden som du frågade om är från samma butik. Du skulle älska den butiken:-)

Kram,
A