måndag 7 februari 2011

vart tog vårkänslorna vägen?


jag missade söndagsbilden igår.
var inte hemma på hela dagen.
igår kände jag fortfarande vårkänslor.
som jag har gjort ett par veckor redan. men idag??!
det regnar och är jättegrått. kallt och ruggigt och blåser.
*huttrar*
bilderna, min älskade tavellist i "köket" eller vad kallar man det ;)
(stället mellan kök och vardagsrum där matbordet står. matplats??)
ovanför kökssoffan för tillfället, den byter plats då och då.
samt ett gäng gratisutgåvor från jeanne d'ark living sedan formex.
***
för att ändå peppa mig själv lite att det är på gång så beställde jag fröer idag från impecta
det var första gången men jag hoppas jag blir nöjd och det fanns ett otroligt utbud!!
det blev några sorter luktärt, sockerärter och lupiner. pionvallmo.
sen minns jag inte mer. spännande!! ;)
***
ledig imorgon. vad ska vi göra?? hmm.. är sugen på att göra något kuligt.
och så är det tisdagstema, "handmade by me"
missa inte det! ;)
kram, ninna

1 kommentar:

terras hantverk sa...

Ser fram emot ditt handgjorda!