måndag 26 september 2011

en kreativ dag!





oj, oj, oj va mallig jag känner mig ;)

har lyckats få ihop nånting som faktiskt både ser ut och känns som ett par byxor.
huruvida de blir favoriter eller inte återstår att se, jag har ändå en förhoppning att mudden krymper något (eller aningens mycket) i tvätten för trots att jag ville att de skulle vara riktigt sköna och loose så är det lite jobbigt om de glider av. jag har faktiskt skärp på dem nu för mudden är tillräckligt bred så man kan vika den över skärpet..
och detta tog lite bolibompatid och lite lek brorsorna emellan en ledig dag.
och då fick de ändå riktig lagad mat och ett besök hos frisören.
vi har även läst an halv faktabok om dinosaurier. så tungan känns numer rätt vrickad..
***
M är bortrest så ikväll är jag gräsänka och huva vad trist det är.
men tänker positivt att det är väl förväl att han fattas mig (oss) iallafall...
M om du läser detta:
vi älskar dig och saknar dig!

kram, ninna



1 kommentar:

terras hantverk sa...

Fina byxor!
I söndags fokuserade jag på att göra klart massa nästan färdiga stickprojekt. Då blev det många blogginlägg som jag schemalade ut några dagar... men idag var sista för denna gång. Kram