söndag 31 augusti 2008

nyss hemkomna från paradiset på jorden...




förstår ni varför jag älskar jyllands västkust med sina långa vackra sandstränder med vackra snäckor och stenar? skönare sand finns inte att gå i med bara fötter. de vita husen i små pittoreska byar, inredningsbutiker där man önskar man var miljonär bara man kliver över tröskeln. jag önskar jag hade haft fler bilder från semestern att visa er bl.a på vackra byggnader men ni får helt enkelt njuta av ett par bilder från paradiset på jorden -det underbara landskap som i stort sett präglar hela min grund för hur jag vill inreda mitt hem; ljust, luftigt, naturligt och harmoniskt...
trots allt är det ändå skönt att komma hem för hur vackert det ändå är där borta så är ju hemma alltid bäst ändå! :)
kram från en inspirerad ninna.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Så vackert! Härligt ni verkar ha haft det, det kan man sannerligen behöva ibland! Roligt att ha dig tillbaka iallafall!

Kram Kerstin

Kerstin sa...

Oj, nu är jag tillbaka igen, redan! Men jag var bara tvungen att kommentera det faktum att vi är nästan exakt lika gamla, jag fyllde oxå 29 år. Häftigt va?!

Kram och godnatt!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Så mysiga bilder, blir sugen jag med! Får ta en tur dit i framtiden! Härlig blogg du har och jättebra smak! Ska omedelbums lägga till dig i mina favoriter!
Kram Jenni