torsdag 13 november 2008

det vita skåpet

i glaskupan förvarar jag skåpets nycklar så inte små nyckelfantaster ska hitta dom.. ;)

jag vill börja med att tacka för de värmande kommentarerna angående vår väns bortgång!
vid matbordets kortsida står numer "det vita skåpet" som ni har fått se en smygis på tidigare. jag är väl inte hundra nöjd med placeringen och som en vän säger så ska det ju kännas bra direkt annars blir det aldrig riktigt bra. men det känns iallafall tillräckligt bra för att det ska få stå där en tid framöver. och det rymmer så otroligt mycket! vårt ytte-pytte kök kräver lite extra förvaring och nu står alla stora köksmaskiner bakom låsta dörrar...
kram, ninna.

2 kommentarer:

Forma om sa...

Wow! Ni har det SÅ fint hemma. Ser ju nästan ut som klippt ur en tidning :)

Nu ska jag natta lillen och sen kanske det blir lite pyssel här hemma.

Kram Susanne

Kerstin sa...

Hej kompis!

Vad fint du har det!! Jag ser fram emot att få se mer hemifrån ert fina hus!! Spännande med en liten serie!!!

Kramar!!