söndag 9 november 2008

köksbordet (eller världens bästa My)



ikväll vill jag visa er vårt köksbord!( i kvällsljuset lite guldigt skimmer över bilderna ;) )
M har tillverkat det omsorgsfullt ;) sedan har han slipat om det två gånger under två år (!!) men det är tur att det är ett rejält, massivt bord!
de vita stolarna är loppisfynd, färdigskavda sådana, och de andra stolarna är arvegods efter farfar och farmor.
igår kväll var jag och barnen hos en vän till mig som har tre barn varav en jämnårig med min E. gissa vad? jag fick en present?!? jag kommer dit, tomhänt, blir bjuden på mat och dessert och så är det JAG som får en present! från och med nu heter hon inte bara My utan världens bästa My :D presenten ser ni på brickan på köksbordet -ljuskoppen! jättefin tycker jag! :)
imorgon kommer nya bilder. får se vad jag visar då..
kram, ninna.


Inga kommentarer: