fredag 2 april 2010

Glad påsk!




Glad Påsk!!
idag har varit en underbar dag!!
allt har hunnits med!
(är det för att det är långfredag ;) )
vi har myst på morgonen med rosa?! ägg till frukost, lustig höna det där.. :D
påskiga kardemummamuffins till kaffet som blevväldigt uppskattade av särskilt E som tyckte jag skulle baka fler, men jag har allt lagt några i frysen till imorgon oxå..
vi har varit ute å vårfixat lite i trädgården.
älskar verkligen vår trädgård!!
städat och tvättat, handlat, ätit god mat..
(jobbat en liten stund)
spelat Majas alfabetsspel med E
(som låg i hans påskägg)
-ja, jag vet att man brukar få dem på påskafton men jag kunde bara inte vänta, ville ju hinna spela med honom oxå under våra lediga dagar.. :)
helt underbar dag som dessutom avslutas med tid för bloggen!
hoppas alla därute oxå haft en fin dag och jag önskar er verkligen en fortsatt
GLAD PÅSK! :)
kram, ninna


Inga kommentarer: