fredag 29 oktober 2010

nytt tyg - ny känsla



jag har väl nämnt både linneduken från hm home och tyget till stolarna som jag köpte på ikea i tisdags?
tänk att det tog kanske 20 minuter att byta tyget och kostade nästan ingenting men gjorde så stor skillnad.
varför unnar man sig det inte oftare?
jag är iaf nöjd med den nya känslan vi fick vid matbordet och kan tänka mig att glömma för en stund att vi inte har några fönster i den delen av huset.. ;)
drömmer om ett eventuellt burspråk i framtiden...
...det gör inte M... ;)
***
vi är ju lediga idag.
grabbarna har byggt en koja i båtsängen av ett gammalt lakan vi hängt upp.
jag skrotar runt i morgonrock, nyduschad för all del och de i pyjamasarna.
mys
***
är så trött på att blogger trycker ihop min text hur många mellanrum jag än gör så därför testar jag att dela upp styckena på egen hand.
ska försöka få tag i ett bildbehandlingsprogram och ta en snabbkurs i att ta lite trevligare bilder oxå är tanken. hoppas på att det blir lite skillnad på kvaliten framöver.
***
mys-fredag
kram, ninna

1 kommentar:

A House With A View sa...

Oj vad fint det blev med duken!! Stolarna passar så fint till! Vackert...

Stoor kramiz aka