tisdag 12 oktober 2010

tema sovrum v.41











alla bilder lånade från Livingetc.com
i väntan på att vårt nya sovrum ska bli så klart att man kan börja inreda så samlar jag på mig inspiration. det var med blandade känslor jag såg att det skulle vara sovrumstema. jätteroligt att få så mycket inspiration just nu när man ska inreda "från början" samtidigt en skräck att behöva visa upp vårt sovrum i nuvarande skick. det har sett ut som skrutt det sista halvåret!
så jag besparar er den chocken ;)
visar istället vackra inspirationsbilder och avslöjar att det som är klart är att det kommer bli stort, öppet i nock, takbjälkar, halvmånefönster, fransk balkong, walk in closet..
tror det kommer att bli bra.
kram, ninna

1 kommentar:

Vintage sa...

Underbar inspiration! tack...Önskar en härlig Fredag Kram Välkommen in till mig