tisdag 9 november 2010

tisdagstema v45 [kök]

ja, ja, ja!!!
***
åh, vad jag önskar att jag kunde säga att detta var vårt kök!
absolut coolast :)
men det är det inte..
***
jag har egentligen inte tid med fabriken just nu ;)
vi var borta i helgen
på viloresa hos M:s föräldrar
vi blev bortskämda med sovmorgnar, dukat frukostbord och barnpassning!
vad gjorde vi då??
jo, jag lärde mig sticka
M passade på att vila för att hitta inspiration att bygga färdigt.
hjälpa till med mat och disk kom inte på fråga! ;)
så nu har jag blåsor på fingrarna näst intill.
en halsduk till V är färdig, ett par vantar påbörjade
jag ska visa nån dag!
***
nu när vi är hemma är jag dock tröttare än någonsin
packningen står kvar
köket är inte i skick att visas upp idag
kanske en annan dag
tills dess får ni hålla till godo med dessa coola bilder
eller kika in i fabriken för mer inspiration!
***
bilden har jag lånat från sköna hem
kram, ninna

1 kommentar:

terras hantverk sa...

Kolla in detta, det finns massa julmarknader den helgen ni vill komma på besøk! KRAM!

http://www.julemarkeder.com/category/ukene/uke-47-22-til-28-november-2010/