fredag 26 november 2010

kaos!!!

detta är en bild från i höstas.
just nu råder KAOS i butiken!
3 stora leveranser på två dagar. en kundkväll.
leverantörsbesök *2 denna veckan samt 1:a advent på söndag och därmed
börjar julmarknaden i Haga i helgen.
GAAAHHH
jag har inte hunnit med
jag hoppas dock kunderna har överseende med röran och ser till de fina produkterna (ljuvliga är ordet) ;)
och den otroligt trevliga personalen :D
jag åker till Oslo lördag-söndag och lämnar stackars Anita i sticket.
duktiga Anita
det kommer gå bra!
och jag ska försöka släppa jobbet och bara vara mamma/maka/svägerska för en helg!
***
hoppas jag hinner med söndagsbilden annars blir det blogg igen nästa vecka
tills dess:
ha en underbar helg och 1:a advent!
kram, ninna

2 kommentarer:

Noamaja sa...

Din fina, fina butik! Jag ser fram emot kaninleveransen!;-)

Kram,
A

Hem och Lycka sa...

Alla goda ting tenderar ju till att vara 3 ;-) Såå mycket fint!

kram Mia