fredag 3 december 2010

vet inte var jag ska börja...

...har så mycket att blogga om :)
har inte haft tid (eller ork) att blogga sista veckan men
har laddat upp med bilder och händelser..
i tisdags var det halltema i fabriken men eftersom jag
jobbde måndag och tisdag så blev det inga bra bilder
och halltema kändes kul eftersom vi håller på å funderar ut vad vi ska
göra av den. det är en riktig nöt att knäcka ;)
så jag fotade på onsdag. ändrade på torsdag.
så idag kanske jag ska visa hur det såg ut i onsdags så får ni se
hur det ser ut nu en annan dag.
***
vi har varit i Oslo oxå över första advent så jag har bilder därifrån.
krasslig son hade jag hmma i veckan så vi bakade lussebullar.
ja, ni förstår. får se till att blogga i helgen! ;)
men här kommer nu hallbilderna!





trevlig helg!

kram, ninna

Inga kommentarer: