måndag 27 december 2010

förälskad..

jag vet inte hur normalt detta låter men jag tror att jag är kär i maileg.
varje gång jag får en ny leverans är jag som ett barn på julafton.
nya produkter, nya säsongsmodeller..
ALLT är fint.
och roligt. lekfullt. kreativt.
modernt, gammaldags. klassiskt.
våra barn älskar dem oxå
(vilket gör mamma glad och lycklig)
så jag uppmuntrar det gärna ;)
barnen leker som aldrig förr.
med julklappar och med varandra.
fiaspel, "bobling" (bowling), indiantält, små radiostyrda bilar och hasse och frasse
(små möss i tändsticksaskar)
några av de skojiga nya leksaker som tomten var snäll å kom med.
älskar att lyssna på hur de leker. det är en ljuvlig tid nu!
och jag tog ett av mina bästa beslut då jag bestämde mig för att ha stängt i mellandagarna.
V har vattenkoppor och E har precis haft och jag njuter av att bara vara hemma och av vintern iår ovanligt nog.
***
kram, ninna

2 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

Håller med, underbara maileg! Krya på er & god fortsättning, Kram Tiina

A House With A View sa...

Ja visst är de helt underbara!! Skönt att få vara ledig! Ta nu och krya på er ordentligt!

Kraaaaaaam aka