tisdag 14 december 2010

favoritmöbel..

skåpet då det ännu var omålat..


..veckans tema i fabriken
ja, vilken är min favoritmöbel?
har ju några jag gillar väldigt mycket men är det någon
jag inte skulle kunna byta ut om andan föll på?
vi har ju sebrasängen som en stor favorit
men
jag väljer att visa skåpet jag hittade i min systers gamla förråd
och sedan fick samt skolbänken som är vitmålad och står i butiken.
dels för att den gör sig så bra där och dels pga platsbrist hemma.
men
jag har en till ;)
i garaget står en precis likadan!
vilken lycka!
så, när vi fått lite mer plats här inne så kommer den att målas och flytta in i
någon av grabbarnas rum.
***
har precis plockat ut ljuvliga saffransskorpor ur ugnen.
doftar underbart!
kanske tar mig lite glögg ikväll. man får ju passa på att njuta medans denna tid
ännu är.. ;)

kram, ninna

Inga kommentarer: