fredag 7 januari 2011

det sista av denna julen..


nu har även de vise männen hittat jesusbarnet i stallet.
då får man väl ändå säga att julen är slut för den här gången?
krubban från willow tree är jag så otroligt glad för så den kommer fram tidigt och stannar alla julens helger innan den plockas ner igen.
***
på måndag börjar vardagen igen. friska barn (hoppas vi)
och faktiskt redan imorgon åker jag in till butiken för första gången efter jul å tar ett rejält städtag! spännande!!
sen hoppas jag på en rolig vår med många roliga kundsamtal
och kuliga leveranser!
***
varmt välkomna!
kram, ninna

2 kommentarer:

Mrs M sa...

Vilken fin krubba! Vad kul att du också ska göra tvättstuga :)!
Det verkar som du har lite större projekt än jag, med maskiner och diskho och allt... är lite avis. Jag ska försöka att ändra med små, billiga medel dvs färg och tyg. Det ska bli kul att se hur du kommer att göra!
Kram

Forma om sa...

Fantastiskt fina pepparkaksstjärnegranar! Såna vill jag göra nästa jul :)

God fortsättning!
Kram Susanne