lördag 22 januari 2011

hooked on flying..

bae 146 -det vackraste trafikflygplanet enligt min man. det jag flög.. alldeles på egen hand* ;)
*fick hjälp med incheckning av min mer strukturerade man..
har varit på formex.
och nej, jag var inte så trött ;)
trots tidig morgon..
däremot idag.. en riktig "dagen efter"..
men jag flög. själv!
här snackar vi en med flygrädsla. som hellre stannar hemma än åker på solsemestrar..
som gråter vid flygstarten.. som äter lugnande för att klara av det..
och jag måste erkänna att det var riktigt skönt! lyxigt! smidigt!
(så fick jag ju dessutom kaffe och smörgås på planet ;) )
och den lilla varma handduken de kommer med.. genialt!
att vila sitt ansikte i.. det var som att vara på spa.. för en minut..
jo, lugnande hade jag i kroppen. men bara en liten dos.
och jag tror att jag gärna gör om det igen.
det mina damer och herrar. det är ett stort steg!
***
trots stor trötthet har vi myst runt på second hand idag och IKEA.
köpt in lite mer till tvättstugan (som är på gång..)
och några fynd..
dessutom ska vi få tillökning i familjen!
förberedelser pågår! ;)
mer om det imorgon!
sov gott.
kram, ninna



Inga kommentarer: