tisdag 5 april 2011

tisdagstema [favoritinredningsbutik]

bild lånad från granit.se


bild lånad från IKEA livet hemma mina favoritbutiker inredning. det finns många jag gärna besöker. en del för att inspireras och en del för att både bli inspirerad och handla. just nu ligger Granit, IKEA och Clas Ohlson på topp tror jag ;) är så imponerad över hur de arbetar. hur de lyckas förmedla så mycket inspiration. sen är det ett plus att priserna håller en relativt låg nivå.. en butik som är ny, både för mig och andra, har funnits i fem månader, jag upptäckte den nu.. Floramor och Krukatös på Kaserntorget i Göteborg.

UNDERBAR lokal och miljö. en riktig dröm!! och så sortimentet. behöver jag säga mer än att ägarinnan är Danska..?? ;)

***

nu ut i fabriken!

min vän Anna har skrivit veckans tema inlägg! duktiga, fina Anna!

*stolt*


kram, ninna

1 kommentar:

Noamaja sa...

Fina, fina Ninna!

Vi är rörande eniga angående butiker;-) We looove Granit <3

Kram!