onsdag 30 november 2011

trött, tröttare, tröttast


godkväll!

30 november. min mammas födelsedag! hipp hurra för världens bästa mamma! vi firade henne igår och ikväll är jag så trött så det fick bli endast ett telefonsamtal faktiskt. somnade i soffan när barnen lekte efter vi hade kommit hem från dagis och jag tände en brasa och tog en kopp te. skulle bara vila ögonen lite och vips sov jag. det är en konstig sak med att vara gravid, man kan bara somna hej vilt ;)
testar att leka lite med texten. centrerad, vänsterjusterad eller marginaljusterad. undrar vad som är skönast att läsa.. vad har alla andra? tänker inte så ofta på det..
hade tänkt måla två fönster ikväll, vi får nog se om det blir av eller om det blir tidig sänggång istället, men man vill ju ha fint hus till jul. inte nog med att vi knappt blivit klara med utbygget, vi har bytt 4 fönster i sommar/höst i övriga huset och satt in ett där vi inte hade något innan så 5 fönster ska ha foder målade och väggarna är ju skadade runt om oxå, känns väldigt tråkigt och "skräpigt och har gjort det hela hösten så jag har sagt att till jul så får det vara fixat. och jag är på god väg. 3 fönster är klara!

hur får man bilderna stora på bloggen? jag menar så som de flesta andra har nuförtiden..? jag är verkligen inte någon datanörd.. :( hjälp uppskattas!!

kram, ninna

Inga kommentarer: