måndag 16 augusti 2010

formex=stor sebra order :)

formex var intensivt även iår. men denna gång åkte jag inte ensam, jag hade med mig M.
vi hade barnen i tryggt förvar hos min mor och far.
vi stannade mellan lördag och söndag på ett underbart hotell, nämligen hemma hos M:s kusin ;)
passade mig som hand i handske som alltid har haft en liten grej med just hotell..
är alltid super nervös innan att det ska vara ofräscht ;)
kanske kommer sig av att vi har lite speciella erfarenheter av just detta..
bl.a då vi bodde på ett billigare hotell i London. behöver jag skriva mer än att jag grät då vi skulle sova?? likadant då vi hyrde en liten möglig "hytt" på en camping på Jylland *fniss*
annars vet ni ju att min kärlek till detta land är mycket stor och jag är väldigt glad över mitt beslut att börja sälja Sebras produkter i butiken! det är mycket välgjorda produkter som har visat sig vara omtyckta även hos kunderna (vilket är en fördel)
i höst ökar vi Sebra ännu mer och har beställt hem massor av fina produkter!
ser så fram mot att få hem detta! :D
även Maileg kommer med jättefina nyheter som ni kan hitta hos Tant Grön i höst
och ett nytt märke "Jellycat" som har jättefina nallar
och några andra nyheter som jag låter er få förbli nyfikna på ;) :D
välkomna att hälsa på mig!!
kram, ninna

2 kommentarer:

terras hantverk sa...

Hej.
Va fin din nya blogglayout blev! Gött att ni hade det bra i Stockholm! Vi har nätt o jämnt flyttat in i nya lägenheten, kaos är bara förnamnet. Men jag är ledig två dagar nu innan jag börjar jobba o kan få iordning lite så kommande gäster känner sig välkomna ;)
Kram

Unknown sa...

Åhh, vad roligt det var att du kom förbi och sa hej, det är så kul att få ett ansikte på alla bloggisar.
Antar att du hittade massor av fina saker på mässan, synd att man inte får ner sina döttrar i söta Sebra sängar...
Stor kram