fredag 27 augusti 2010

vad är det för en dag..

...är det en vanlig dag?
nej, det är ingen vanlig dag för det är Ninnas födelsedag
HURRA
HURRA
HURRA
hihi.
jag har haft den bästaste födelsedagen!
förmodligen för att barnen är så stora så de förstår att det är något speciellt.
jag har jobbat, och där blev jag uppvaktad av två vänner minsann + en liten
som kom med blommor. inte var dag ;)
men mysigt, absolut!
och kvällen sen.
födelsedagsmys med vitlöksfrästa räkor och diverse goda tillbehör.
trötta men ack så glada och kärleksfulla barn.
en man som jag är otroligt tacksam för.
och så ett paket som jag knappt vågar nämna..
klubborna på den kvällsskumma bilden är sockrade jordgubbsklubbor
från butiken.
mums!
ljuset är en present från raraste My.
natti natti
kram, ninna

3 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Stort grattis i efterskott!
Kram Marie

Unknown sa...

ÅÅhhhhh, GRATTIS:-)
Hoppas du hade en underbar födelsedag, det låter som att du blev ordentligt uppvaktad.
Stor Kram

kaos i ett vitt hus sa...

tack Marie och Sussi för era grattis :)
kram, ninna