lördag 28 augusti 2010

min lilla arbetsplats!


jag är väldigt glad och tacksam för på onsdag ska bästa Anita börja jobba hos mig i butiken på 50%. :D
det kommer att innebära lite mer tid för hem och familj (läs barnen)
och lite mer tid och motivation att sätta igång med träning igen!
dessutom kommer det tråkiga pappersarbetet för det mesta skötas hemifrån där man kan sitta i lugn och ro och tänka och leka detektiv som man så ofta får göra bland siffrorna ;)
jag har (med hjälp av M) fått ett ytte-pytte skrivbord precis ovanför trappan, utanför barnens rum ifall de i framtiden kommer kunna leka och jag sitta alldeles i närheten och kanske utföra något jobbrelaterat. eller blogga ;)
fler bilder lovas på själva skrivbordet, ännu svårare nu att hinna med att fota, när man kommer hem är det ju redan skymning.. :O
nu får ni se trappräcke, tapet och min favvostol!
kram, ninna


6 kommentarer:

Martina sa...

http://www.annassmyckesdesign.blogspot.com/

terras hantverk sa...

Ja va kul att det løser sig så bra, både før dig och din kollega!
Då har ni ju mer tid øver før att hælsa på slæktingarna i væst... du kan ju benæmna det som tjænsteresa eftersom det finns så mycket inredningsbutiker hær.
Jag har lite strikketøy till dig, bland annat en fårfilt om du vill førsøka sælja den. Den fick många kommentarer i helgen men ingen køpare tyværr.
Kram o grattis till kollegan!!

Noamaja sa...

Så härligt! Det är du värd!

Tycker fortfarande att tapeten är så fin! Fler tapeter till folket...finns det något parti som har med det i sitt partiprogram...;-)

Stor kram!
A

Unknown sa...

Hej Ninna! Jättefin blogg, massa fina bilder! Såg du inlägget om din vackra butik?
http://www.shoppaonline.com/nyblivenmamma/?p=6061
Ha det så gott!
/Linda

kaos i ett vitt hus sa...

linda: jag såg det! jättekul!!
men hur kan jag kontakta dig?
kram, ninna

Unknown sa...

=o) Kommentera i bloggen (nyblivenmamma.com) eller maila lindalc@hotmail.com
Kommer garanterat tillbaka till butiken snart också, det kommer ju snart nya pengar från Försäkringskassan ;o)