fredag 13 april 2012

nu är jag hemma..

fint litet lavendelträd som jag fick av gulliga Malin som nu kommer att driva butiken i Kungälv medans jag är hemma!

Nu har jag gjort mitt sista arbetspass i butiken och ägnar mig helt åt webbutiken!
eller.. jag har en del räknande från inventeringen att färdigställa också ;)
men jag jobbar enbart hemifrån och hoppas hinna med att lägga in en hel del fler produkter innan liten ska komma om ganska exakt 6 veckor.

Nu börjar det bli riktigt trångt i magen och denna lilla sprattelperson som ligger därinne måste ha extremt långtråkigt, på tok för mycket plats att röra sig eller så är det en riktig envis krabat helt enkelt för den är inte helt snäll mot sin mamma och jag har aldrig på de andra två graviditeterna fått så hårda och vassa sparkar..
ett litet kraftpaket helt enkelt! :)
ska försöka bjuda på en magbildsuppdatering inom kort, på onsdag ska den förevigas av bästa och finaste My!

fin helg!
kram, ninna


Inga kommentarer: