onsdag 4 april 2012

vill ha!!!



Tack för uppmuntrande kommentarer! Jag överlevde den affärsresan och M kom hem dagen efter och vi var som nykära! Det var faktiskt värt de ensamma kvällarna och nätterna att få känna sig så pirrig och lycklig att ha honom hemma igen :)
Och nu är han i Polen.. fast han kommer tillbaka imorgon och har inga mer inplanerade resor på ett tag. och jag hoppas det dröjer till nästa gång!
En annan positiv sak, förutom att man blir nykär är att M blir så givmild när han varit ifrån oss ett par dagar så jag funderar på att ta en tur till IKEA på fredag. ;)
Förvaringslådan har jag funderingar på om den kan passa till ett projekt vi har i köket.
Rullvagnen var bara läcker, den vet jag inte vad jag skulle behöva till men titta går ju, och lampan... den är jag hopplöst förälskad i!
den måste jag hitta en plats till!

ikväll börjar Bygglov om jag inte minns fel? Ska bli mysigt att krypa upp i soffan med mina mackor och mitt te och sen imorgon kommer han hem till oss igen...

kram, ninna

Inga kommentarer: