lördag 21 april 2012

Oj!



Ny sida för inlägg på bloggen!
kul!
just nu mitt i renoveringskaoset har jag väldigt lätt för att fokusera på detaljer.
och tur är väl det?! livet hade varit mycket jobbigare om man tittade på det halvfärdiga resultatet, täckpapp, sågspånshögar på golvet som man kan sopa och sopa och sopa men som ändå bara förökar sig.

Takkronan som blivit hängd åt sidan är en av mina favoriter här hemma.
den har jag haft i åtminstone 8 år och den blir bara finare och finare.

Jag tror att jag har tagit ett tapetbeslut nu. Vi håller på att sätta panel 3/4 högt i "matrummet" och tapeten ska sitta ovanför. Jag faller ju alltid för ljusblått men jag tror inte jag vågar utan fegar ur och väljer förmodligen en beige blommig variant ur Boråstapeters vintage kollektion. Eller en prickig fin. 
Vi får se vart det slutar..

fortsatt trevlig helg på er!
kram, ninna


Inga kommentarer: