torsdag 4 december 2008

dags för förändring??

jag har hakat upp mig lite på vår tavellist som jag visade er häromdagen. vad sägs om canvastavlor med bilder på oss i familjen? jag tycker nog att ett stort E och ett V hade varit jättefint att komplettera med från countrybymail.se. vad tycker ni? var det roligare?
vi har ingen katt längre. hon togs ifrån oss idag. Selma hade en tumör i magen och blev bara knappt 6 år gammal.. hejdå lilla mjuka, keliga, vilda Selma. hoppas du gör det du tyckte allra bäst om nu -är ute i det fria och springer & jagar möss...
kramar från ninna.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, så tråkigt! Jag beklagar verkligen. Ett älskat husdjur är en sådan ovärderlig vän. Tänker på er!

Men tavellisten blev fin, inte någon sommarkänsla där inte! Jättefina bilder!

Kramar till er!

Forma om sa...

Lilla Selma, vad jobbigt för er alla! Fick säga hejdå till vår lilla katt Mausi i mars och vet precis hur ledsamt det är.

Massa kramar
Susanne

ps. Fint med svartvita barnbilder!