torsdag 11 december 2008

utmaning!!


Jag har blivit utmanad av Kerstin med den fantastiska bloggen ljuvligaliv.blogspot.com
Denna antar jag med glädje!

Detta önskar jag mig av Jultomten:

3 hårda:
en ny vagn till V med ståplatta till E
träningskort
träbokstäver från countrybymail

3 mjuka:
en varm, praktisk vinterjacka men framförallt snygg och smidig :)
ett vitt överdrag till vår ektorpsoffa (som inte blir smutsig i första taget.. :D)
massor med mjuka och varma pussar och kramar från M och mina barn!!

3 viktiga:
en frisk och lycklig familj önskar även jag!!
mer kvalitetstid tillsammans hela familjen!
att jag ska oroa mig mindre. mycket mindre..

I min tur så utmanar jag några av mina vänner från vita tråden på FL:

Malin med bloggen villanordaker.blogspot.com


ikväll är det lussefirande på E:s dagis!! :)
kram, ninna.

1 kommentar:

Marie sa...

Hej

Ja det såg jag, skojigt.
Jag hoppas jag hinner med den redan i kväll, annars har de väl datorer i USA oxå. Vi packar för fullt här hemma och i morgon åker vi till Sthlm o sen blir det USA på lördag :)

Kramar Marie