torsdag 18 december 2008

över 4000 besökare! :)

visst är det väl dom sötaste pepparkakor nånsin..?? :)

är det bara jag som tycker allra bäst om hyacinterna innan dom slår ut??


det var inte dåligt! inte dåligt alls faktiskt! här har man hållt sig i kulisserna ett par dagar och vad ser man sen?? besökarantalet har tickat förbi 4000!!

tänk att så många tittar in hos lilla jag!

detta firar vi med pepparkakor och några bilder på små detaljer från vårt hem!
hoppas ni vill fortsätta beaöka mig!!
kramar från ninna.

2 kommentarer:

Noamaja sa...

Så underbar bild på dig och din man...antar jag;-) Grattis till dina 4000 besökare! Jag är glad att jag kommit upp i tresiffrigt;-) Kram, A

Kerstin sa...

Klart vi vill! Tack för den underbara kommentaren du lämnade hos mig, den gjorde hela min dag, TACK!

Bilden på dig och din man är ju bara helt underbar!

Kramar Kerstin