torsdag 17 mars 2011

har blivit krasslig








i samband med trytande ork och inspiration har jag åkt på nån slags förkylning eller influensa eller nåt liknande. är inte sjuk så ofta (vanligtvis) så jag vet inte vad det är med mig..
har ett tryck över bihålorna, trött som tusan och frusen. huvudet dunkar oxå.
men det finns de som har det värre.. tänker främst på Japan och jag tänker på sjuka barn med sorg i hjärtat..
***
när jag känner mig bättre så ska jag försöka få med mig någon att hämta ett växthus som jag har fått. M hinner inte hjälpa mig med ett extra projekt nu. och det får jag väl acceptera ;)
vet inte vad det kära växthuset ska få stå, har inte ens sett det ännu annat än på en mindre tydlig bild men jag tänker mig att det kunde vara mysigt med tak över huvudet om man vill sitta ute å fika trista regniga sommardagar. eller nåt..
***
från en sak till en annan..
med utbygge kommer ju en del val..

vi har inte tänkt ha tapet men när jag tittar på dessa så hoppar hjärtat över ett slag och tänker att kanske i klädrummet ändå..
se bara..
har lånat alla bilder från wallstore.se

Inga kommentarer: