måndag 7 mars 2011

lite off..

bild lånad från mio
känner mig lite off.
både kroppsligt och inspirationsmässigt..
har inte lust att blogga, hade energi och började måla för ett par veckor sedan men nu är jag bara trött och blir liggandes i soffan om kvällarna under en filt.
tittandes på filmer för ovanlighets skull.
har faktiskt pallrat mig iväg till gymmet ändå, mest för att jag inte vet när det som lurar i kroppen bryter ut på riktigt. OM det gör det. eller om jag bara är inne i en "orkes-svacka" för tillfället.
nåja. fina saker kan man alltid hitta i alla fall.
detta överkast hade passat fint på stora killens säng! :)
***
på onsdag fyller vår lille 3 år. GALET!!
jag börjar nästan inse att småbarnsåren snart är förbi
(om man inte ser till att göra något för att ändra detta faktum ;) )
vi ser alla fram emot att fira lille V.
bara jag kan orka mig upp ur soffan och fixa allt som önskas till kalaset.
får nog försöka se till att rensa lite bland önskemålen för hittills har han "bara" önskat lax (lustigt nog för det gör vi näst intill aldrig hemma)
våfflor, tacos OCH pizza.
glass, tårta, bullar, kakor
och så godis förstås.. ;)
glömde jag något nu??
har lite att pyssla med med andra ord. inredning får stå åt sidan!
kram, ninna

3 kommentarer:

Unknown sa...

åhh, hoppas du får upp din energi snart, det är så jobbigt då man känner att man inte orkar...köp blutsaft:-)
Kram

Maria sa...

Hej! Jag går också här och väntar på ett energiryck. Jag vet att det brukar komma såsmåningom. Kanske okej att mest bara slappa någon dag även om man känner sig lite onyttig då.

Noamaja sa...

Kalaset skall nog få igång dig;-) Det är ok att ligga under filten och titta på film annars! Hoppas på energi åt dig!

Kram!